اجاق گاز را چگونه جابه جا کنیم
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

 

اجاق گاز چیزی نیست که بسیاری از ما غالباً یا حتی همیشه در آن حرکت کنیم در حالی که ما در خانه های خود هستیم. بنابراین اگر احساس می کنید که نیاز به جابجایی اجاق گاز یا محدوده ای برای جابجایی به خانه جدید خود دارید (یا حتی فقط برای تمیز کردن پشت آن) ، احتمالاً این چیزی نخواهد بود که شما قبلاً با نحوه انجام آن آشنا باشید.

 

ارزش این را دارد که یک کلمه توصیه را شروع کنید ، این بدان معناست که اگر مطمئن نیستید که چگونه اجاق گاز یا دامنه را جابجا کنید ، بهتر است با جوانب مثبت تماس بگیرید. یک شرکت حرفه ای در حال حرکت تجربه زیادی خواهد داشت که با مأموریت ها و جبهه های حرکت اجاق گاز با خیال راحت و بدون آسیب رساندن به کف زیر آن ، برخورد کند. آنها همچنین قادر خواهند بود کل روند را خیلی سریعتر به اتمام برسانند - و با استرس بسیار کمتری برای شما. اگر فکر می کنید این راهی است که باید پیش بروید ، از سایت ما استفاده کنید تا بتوانید به راحتی جابجایی های معتبر در منطقه خود را جستجو کنید. حتماً به آنها بگویید که وسایل مورد نیاز شما را جابجا می کند ، از جمله در صورت نیاز به آنها برای جابجایی اجاق گاز یا محدوده.

 

در مورد نحوه آماده سازی اجاق گاز خود و نحوه جابجایی اجاق گاز یا دامنه خود به خود در صورت تصمیم گیری برای طی کردن این مسیر ، در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.

 

    به آن تمیز کردن کامل دهید

 

    ما مطمئن هستیم که آخرین کاری که می خواهید انجام دهید وقتی مشغول انجام کارهای متحرک هستید این است که اجاق گاز خود را به صورت عمیق تمیز کنید ، اما این مرحله به چند دلیل مختلف مهم است. برای مبتدیان ، اجاق گاز چرب حرکت دشوار خواهد بود ، زیرا شما قادر به گرفتن گرفتن خوبی نخواهید بود. و ثانیا ، اگر اجاق گاز شما کثیف باشد ، بسیاری از آن کثیفی ها و زباله ها روی زمین و کامیون متحرک به پایان می رسد - به علاوه در خانه جدید شما.

 

    برای تمیز کردن آن ، با از بین بردن تمام قسمت های قابل جدا شدن از جمله رنده های اجاق گاز ، دستگیره ها ، قفسه های اجاق گاز و قابلمه های گوشتی شروع کنید. اینها را معمولاً می توانید درست در سینک خود تمیز کنید. پس از تمیز و خشک ، آنها را بسته و بسته بندی کنید. حتما جعبه را به طور واضح برچسب گذاری کنید تا بدانید بعداً تمام این قطعات را در کجا می توانید پیدا کنید.

 

    در مرحله بعد ، دستورالعمل های تولید اجاق گاز خود را بررسی کنید تا نحوه تمیز کردن آن را ببینید. اگر دستورالعمل ها را گم کردید ، احتمالاً می توانید آنها را بصورت آنلاین پیدا کنید. به طور کلی ، دستورالعمل ها از شما استفاده می کنند تا از آب ، یک پاک کننده ملایم و یک ظرف تمیز و همچنین یک چربی خشک استفاده کنید. این دستورالعمل ها را با دقت دنبال کنید ، از جمله نظمی که باید در آن تمیز شود (مثلاً همیشه قبل از شستشو با آب و صابون و آب آن را از بین ببرید).

 

    هنگامی که اجاق گاز یا محدوده شما در داخل و خارج از آن گازدار است ، آن را با یک دستمال تمیز دیگر خشک کنید.

واحد را جدا کنید

 

جدا کردن اجاق گاز به تنهایی خطرناک است ، چه گاز و چه برقی. شما باید قبل از موعد ترتیب دهید تا یک حرفه ای این کار را انجام دهد ، حتی اگر شما یک استخدام کننده استخدام کرده اید ، زیرا در حالی که آنها برای جابجایی اجاق گاز یا محدوده کافی مهارت دارند ، دانش لازم را برای انجام این کار ندارند. آن را قطع کنید و نمی خواهید مسئولیت را نیز به عهده بگیرید.

 

قطع اتصال اجاق گاز فقط به جدا کردن آن از دیوار احتیاج دارد. در صورت لزوم باید خط گاز شما خاموش شود و لوله باید لوله شود. هنگامی که با ارائه دهنده گاز یا برق خود برای تماس با سرویس های خود تماس می گیرید ، قبل از حرکت روز قبل از زمان برنامه ریزی کنید تا آنها بتوانند اجاق گاز شما را جدا کنند. این یک هزینه کم برای پرداخت است و تضمین می کند که کار به درستی و با اطمینان انجام می شود.

 

به خاطر داشته باشید که وقتی نوبت به اتصال مجدد اجاق گاز است ، به یک تکنسین نیز نیاز دارید تا به خانه جدید شما بیاید. اگر می خواهید از همان ارائه دهنده ابزار استفاده کنید ، زمانی که برنامه ای برای بیرون آمدن و قطع کردن خط گاز یا برق از آن استفاده می کنید ، آن سرویس را نیز برنامه ریزی کنید.

بسته بندی و محافظت کنید

 

نکته مهم دیگری که هنگام جابجایی اجاق گاز یا محدوده باید انجام دهید این است که مقداری محافظ محافظ به آن اختصاص دهید. برای شروع ، از چند قطعه نوار بسته بندی برای بسته شدن درب درب اجاق گاز استفاده کنید. سپس تمام آکورد ها را پیچیده و آنها را در جای خود با نوارهای لاستیکی یا اتصالات محکم بسته کنید. در آخر ، اجاق گاز را در یک لایه یا دو پتو متحرک بپوشانید.

آن را به کامیون منتقل کنید

 

اگر تصمیم به جابجایی اجاق گاز بدون کمک جوانب مثبت گرفتید ، قطعاً این یکی از دشوارترین قسمت های کار خواهد بود. اجاق گازها بسیار سنگین هستند و به راحتی می توانند کف شما را خراش دهند ، بنابراین توصیه می کنیم از اجاق گاز در حال حرکت ، تخته های متحرک و یا بهترین راه حل ، لوازم خانگی استفاده کنید تا اجاق گاز خود را به کامیون برسانید. برای کمک به شما باید حداقل یک دست دیگر داشته باشید. مسیری مشخص را برنامه ریزی و پاک کنید تا بدانید دقیقاً کجا می خواهید.

 

آیا نیاز به جابجایی اجاق گاز از پله های بالا یا پایین دارید؟ این مشکل است ، اما غیرممکن نیست. بهترین راه برای انجام این کار ، ایجاد یک سطح شیب دار از تخته سه لایی است که می توانید اجاق گاز یا دال را روی آن فشار دهید. خیلی آهسته بروید ، با یک نفر در پشت مانور و دیگری از جلو. حتی بهتر ، یک شخص ثالث نیز در اختیار داشته باشید تا بتواند مانع آن شود.

 

برای وارد کردن اجاق گاز و کامیون از اجاق گاز استفاده کنید و هنگام نگه داشتن آن از تسمه های متحرک استفاده کنید.

نسخه پشتیبان تهیه کنید

 

    وقتی اجاق گاز شما به مقصد بعدی خود رسید ، باید بسیاری از این مراحل را معکوس کنید. یک بار دیگر ، مسیری را دنبال کنید که با اجاق گاز از کامیون گرفته تا آشپزخانه جدید خود دنبال کنید و در صورت نیاز به آنها از پله ها آماده شوید. به یاد داشته باشید ، به یک متخصص از شرکت گاز یا برق نیاز دارید تا بتواند آن را به شما وصل کند. سپس تمام قطعاتی را که حذف کرده اید ، دوباره قرار دهید و خوب است که بروید!

 

اجاق گاز یک سرمایه گذاری بزرگ است و حرکت آن نیز کمی درد است. سعی نکنید بیشتر از آنچه ممکن است انجام دهید و اگر به هیچ وجه نگران نیستید اجاق گاز یا دامنه با خیال راحت جابجا شود ، با جوانب مثبت تماس بگیرید - خوشحال می شوید که این کار را کردید.

 





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: